Usch

Idag mår jag inte bra alls. Är sjuk- igen!
Var hemma från jobbet och har jätteångest för det :( Men jag mår som sagt jättedåligt. Kroppen säger ifrån att jag ens ska vara uppe. Har sovit typ hela dagen. Gick väl upp vid 2 eller något sådant. Blä!
Blir väl säkert filmkväll eller så idag, bara ta det lugnt. Jag hade velat plocka ihop saker och fortsätta packa. Jag känner mig jättestressad för det! Har inte hunnit speciellt långt alls, och nu är det i princip bara en månad kvar, 4 veckor. Det låter så himla lite, 4 veckor... AAAAHH!! Jag får panik! Det är alldeles för lite tid!!
Kan vara stressen som gör att jag är så sjuk hela tiden nu, och sedan har vi inte blivit av med Lisen ännu heller.
På tal om det så skulle jag ha ringt till hälsocentralen idag, men det glömde jag igen. Har ringt en massa andra samtal idag, jobbigt. Jag som inte tycker om att prata i telefonen heller :/

Nej, nu ska vi väl gå till affären och köpa någonting att äta, trots att jag egentligen inte vill ha :(
Hoppas att ni mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback