Tralalaa

Jag är ledsen, igen, för att jag inte har uppdaterat.
Min kära lillebror var här i helgen så då hade jag inte tid alls till att sitta vid datorn :)
Sedan har jag jobbat och stått i, men nu så är jag back on track :D

Efter jobbet idag så gick jag och köpte lite gottis till hundarna, så glada de blev, de är tacksamma över vad de än får :) Nåja.. Nästan iaf :)

Kollade runt lite på Nelly och hittade en väska helt i min stil, Friis&Co 549:- Funderar på att köpa den sen :) Helt underbar!



Smash SEK 549, Friis&Co - NELLY.COM

Länk


Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på tv och försöka sova :)
Jag skriver mer imorgon, och kommer hädanefter att uppdatera mer än vad jag har gjort nu på senaste tiden.

Godnatt på er!
Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback