Synd..

Det är så tråkigt att jag och Hanna inte kunde gå ut ikväll.. Vi har inte råd att lägga pengar på utgång nu, jag är sjuk och dessutom har jag inte haft lust. Mamma skulle ut ikväll och det är verkligen jättesynd att läget är som det är nu :/
Under dagen har jag inte gjort så mycket, mest slappat och lekt med datorn.
Hanna sitter och målar nu och jag tror att jag ska ta det lugnt och packa lite grann. Det skulle kännas skönt om jag iaf har gjort något bra idag :)

Stress stress stress... Har tusen saker att göra fortfarande, men förhoppningsvis så slipper jag en last i slutet på denna vecka. Skulle vara skönt :)

Så, sammanfattat så har jag inte gjort något nyttigt alls idag och det känns inte bra.
Nu ska jag fortsätta titta på Playa del Sol, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback