Städning och packning

Godkväll (natt?!)
Jobbade mellan 10-14 idag, det gick relativt bra :)
Efter det så tog jag mig till mammas jobb, jag visste inte om hon jobbade men jag antog det, och det gjorde hon! :) Det var trevligt. Jag och Hanna blev bjudna att komma imorgon och äta mat :) Mysipys <3

Idag har vi städat/packat/fixat större delen av dagen. Jag tog en liten "tupplur" mellan 17-19. Det var underbart, men otroligt segt att gå upp däremot! :)
Jag har mest hållt på med en massa papper idag, och det behövdes. Så nu är det gjort iaf, jag tror att jag fick med det mesta ;)

Imorgon ska vi upp kl 10 för att tvätta, det känns väl inte så jätteroligt, men det är ett måste!
Det känns inte alls roligt att det ska komma främmande människor och kolla på lägenheten på söndag, men det blir säkert bra. Vill bara få söndag avklarat så att det är mindre stressmoment kvar.

OJ vad klockan har blivit mycket!! Jösses! Tiden har gått fortare än vad jag trott. Inte konstigt att jag är trött?! :)

Godnatt mer er :)
Puss kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback