Påminnelse om de döda

Passa på att minnas era avlidna släktingar (eller andra) idag. Jag har själv varit på kyrkogården och tänt ljus för min farfar. Hannas syster Catarina och hennes son Robin kom och hämtade oss vid 1-tiden idag. Så då åkte vi till kyrkogården, deras farmor, farfar och morfar ligger på samma kyrkogård :)
Efter det följde de med hem till oss och fikade lite. Mys.

Bonnie är kanske världens snällaste hund med barn. Robin får göra vad han vill med henne, vrida huvud, trycka på, etc etc (typiska barnsaker) och hon bara ligger och bryr sig inte. Kollar kanske en aningen sårad mot oss vuxna, men hon är så otroligt snäll :)

Jag vaknade imorse med världens mensvärk (nej inte en liten, utan jag får verkligen extrem) så jag fick gå upp och ta mina tabletter, som snart är slut så jag måste ringa till läkaren igen.. Sedan somnade jag om och värken var borta (dom är kanon!)
Sedan kom den tillbaka för ett tag sedan och jag tog ett piller till, och nu är den nästan borta :) Skönt skönt.

Nu håller vi på att koka potatis, ska fortsätta med resten snart. Det blir sen mat idag :/ Men det blir snart mat i min tokhungriga lilla mage.
Vi ska kolla på film ikväll, tror det är The Haunting på femman 22.30. Sedan efter det, mellan 00.45-02.30, så är det..... SCREAM AWARDS!!!!! :D Smygtitta på nya skräckfilmer som kommer. Älskar den galan, har väntat i drygt ett år på att den ska vara ;) Både jag och Hanna är överlyckliga för att det äntligen är dags igen! :D

Näe, nu så ska jag ta och peta ner något litet att äta, har inte ätit på hela dagen. Eller jo, lite glass med hallon.
Jag vet, det är sjukt. Jag har inte ätit. Det är värt att minnas, jag som äter konstant annars ;)

Jag idag (mitt i all flytt-röra):


Kommentarer
Postat av: JuliahOfSweden

Hej hej :)

Du minns väl mig?
www.tiieepjuliish.blogg.se?

Bloggen har tagits bort. Nu så har jag en ny : www.juliahofsweden.blogg.se

Så läs/kommentera/stannnaKar :D

2009-11-01 @ 00:55:58
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback