Onsdag

Hej och hå, då var det onsdag igen då.
Idag mår jag bättre. Dagen började kanske inte så bra, men efter ett besök hos Sofia så blev saker och ting lite ljusare :) Hanna följde ju med mig och det kändes hur bra som helst.
Sedan var jag iväg på min "kurs", och det gick jättebra! Jag blev så himla glad av det :)
Så, allt känns som sagt bättre. Imorgon ska jag jobba igen, ingen idé att vara hemma mer. Det känns alltid bättre att få komma till jobbet. Får se vad jag ska göra för spännande då :)

Vi var på Hemköp idag när jag kom hem och frågade efter banankartonger, hon sa att de hade 3-4 stycken, men det visade sig att det var sju! Och det var ju kanon. Så nu har vi iaf några till lådor att fylla :)
De som ska kolla på lägenheten kommer kl 11 och 13 på söndag, det är ingen mer som har ringt. Skönt att slippa så många springandes, hundarna och katterna (eller iaf Charlie) blir så himla stressade. Skönt för deras skull att de slipper vara med under flytten.

Nu ska jag göra lite tester på datorn, och sedan ska jag väl sova.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback