Ojsan

Det var visst ett tag sedan jag uppdaterade. Jag har varit lite off, så jag har inte ens använt datorn på typ 4 dagar :S Konstigt.
Jag hade hoppats på att få "pop-the-news" i onsdags, men njäe.. Det kommer :)

Tapetseringen gick relativt bra, bilder kommer senare :) Jag orkar inte just nu.
Har precis duschat, och ska snart ta hundarna. Jag sov 4 timmar inatt, och skulle upp och jobba imorse. Var galet trött och totalt väck idag. När jag kom hem så somnade jag vid halv 6 och vaknade av att mamma ringde sen vid 9. Är fortfarande jättetrött så det blir inga problem att sova :)
Antingen så ska vi titta på Silent Hill, eller spela lite. Antingen GTA, eller något av mina Silent Hill spel :D Vi får se vad jag vill.

Nej, nu ska jag faktiskt fixa håret lite, ta ut hundarna och in och platta håret :)
Jag ska bli bättre på att uppdatera igen. Jag vet att jag har sagt det förr, och det brukar bli bättre, iaf för ett tag :) Men nu har det varit så himla mycket så jag har faktiskt inte orkat, eller haft lust.

Hoppas att allt är bra med Er!

Kommentarer
Postat av: linda

övernajs blogg, kolla min me:D


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback