Oj!

Förlåt! Jag hade helt glömt bort att uppdatera, jag har varit så himla virrig!
Sist jag uppdaterade var ju innan jag skulle åka till mamma i lördags.
Kvällen där var iaf jättemysig, jättegod mat, drack lite rödtjut och pratade och lyssnade på musik :) Fick även lite kläder av mami :) Tog med mig ett armband som hon använder som fotlänk, som var lite för litet som jag ska göra om. Jag hoppas att jag kan göra det snart. :)
När vi kom hem på lördagskvällen så städade vi lite, sedan fick jag gå och lägga mig eftersom jag hade feber :(

Igår så skulle det ju komma två stycken och kolla på lägenheten, men den ena hörde av sig vid halv 10 och sa att hon ej skulle komma. Så då somnade vi om en stund och tog sedan hundarna och inväntade tjejen som skulle komma kl 13. Vi väntade och väntade.. Klockan 13.45 fick jag nog och skrev ett sms till henne och frågade om hon skulle komma eller inte, eftersom vi hade mycket att göra och inte skulle vara hemma på eftermiddagen, det skulle vi men jag orkade inte säga till om en ny tid. Vi fick inget svar. Så fruktansvärt respektlöst tycker jag att inte ens höra av sig om man har bestämt en tid för att kolla på lägenhet. Vi fick åka hem tidigare från mamma på lördagen just för att det skulle komma folk. Tänk om vi hade jätteviktiga saker för oss? Suck... Vissa människor.. Hon hade ju iaf kunnat komma med en dålig ursäkt :S

Jaja, sedan tog vi det lugnt hela kvällen. Jag fick jätteont i magen senare på kvällen och hade hemska magkramper inatt, imorse var det bättre och jag kunde ta mig till jobbet idag helt utan problem :)
Är bara väldigt förkyld :( Jag tror att det var igår morse som jag vaknade jättetidigt av att jag var tvungen att nysa, inte en eller två gånger, utan kanske åtta gånger! Det var jättejobbigt. Det killas i näsan hela tiden så att jag håller på att bli galen! :O

Idag jobbade jag mellan 16-20, var lite seg eftersom förkylningen drar ner min koncentration och uppmärksamhet, men ja.. :) Det var trevligt iaf :D

När jag kom hem så åt vi lite grann, och sedan har vi tittat på tv och bara tagit det lugnt. Vi skulle kolla på film, men Hanna försvann in till sovrummet och sitter troligen vid datorn hon också :P
Imorgon är jag ledig för att jag ska fortsätta med mitt hemliga "projekt", men snart är det nog klart :)

Nej nu ska jag höra med fröken Hanna om vi ska glo film eller inte, men vi måste ta hundarna först. Pricken springer omkring och ät säkert jättenödig.
Jag lovar att jag skriver mer imorgon, detta blev ju ändå ett relativt långt inlägg :)

Godnatt med er :)
Puss



Kommentarer
Postat av: Lina Karin

Shit vad dåligt att inte höra av sig om visningen.. Jag skulle bli galen!!

Sv: Japp, mamma är super =) Nästa tisdag jobbar jag 12-17 =) Dudå? /K

Postat av: Karin - Mamma till Nova

Okej =) Då kanske vi hinner ses en sväng iaf =)

2009-10-13 @ 19:27:04
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback