Nämen!

Jag var helt övertygad om att jag hade skrivit idag! Oj oj, dåligt av mig.
Jag var uppe hela natten igår, bokstavligt talat. Det var tur att klockan ställdes tillbaka en timme, det behövdes verkligen pga packning. Då fick jag ju en timme extra. Jag hade någon form av pack-hysteri :)
Idag har jag hunnit med att packa 4,5 banankartong med böcker, och två stora flyttlådor med filmer och två stora flyttlådor med vardagsrumssaker och någon jacka fick följa med där också :)
Kastade öven en jacka idag, den var i hemskt skick :/ Synd, jag gillar den :)

Mycket städa idag också, damma, damma och åter damma. Det svider i näsan av allt damm och jag har nyst oräkneliga gånger :P
Nu känner jag mig iaf äntligen nöjd med dagen. Igår/inatt fick jag ihop bra många kartonger, jag tror vi packade två stora flyttlådor med filmer då också, och vi behöver kanske 4 stora lådor till! Vi har verkligen för många filmer :) Men det är kul, en bra sak att samla på iaf :)

Imorgon ska vi få tapetklister och tillbehör av Hannas pappa, vi måste tapetsera om två (helst tre) längder, får se hur många det räcker till och att det inte blir alldeles för stor nyansskillnad eftersom de andra är lite nötta av sol etc. Jag vet att det låter knas att bara tapetsera så lite, men vi har inte råd med att köpa till hela rummet och det kommer kosta typ 3.500 om vi låter en firma ta hand om hela rummet, och den utgiften behöver vi inte!
Jag hoppas att det kommer se relativt bra ut iaf :/
Bättre det än hur det ser ut nu iaf. Skulle det vara så att det inte är bra så får vi betala iaf, men det är värt ett försök :)
Herregud, jag ska tapetsera - jag?! Hahahaha, jaja :) Det är tur att Hanna har erfarenhet av det iaf.

Igår beställde vi ett nytt duschdraperi (extra långt eftersom det måste gå runt långsidan och ena kortsidan - eller är det båda kortsidorna?! :O) Jaja det blir säkert bra. Jo, och så beställde vi en jättemysig "ljusstake" och en hallmatta. Det ska bli sååå roligt att hämta ut det sen! Detta beställde vi från
JOTEX.

Näe, nu ska jag väl kolla på film med Hanna, lite kvällsmys innan jag ska sova :)
Jag skriver mer imorgon och lägger in kort från tapetseringen :D Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback