Marabou Sensation



Jag köpte dem idag eftersom jag har varit så nyfiken på hur de smakar. Först tänkte jag inte köpa den med Yoghurt och Hallon, men jag kände att jag var tvungen :)

Jag är inte alls förtjust i yoghurt-choklad utan tycker bara att det smakar surt och illa och dessutom bara gillar färska hallon (jag gillar inte ens hallonsaft etc), men jag måste medge att denna är helt okej, lite sursöt sådär. Så mitt betyg till denna blir otroligt nog 3/5

Den andra.. Mmm, den är helt otrolig, jag älskar både toffée och nötter så denna är verkligen helt i min smak. Tyvärr så blir den väldigt söt, så jag ledsnar rätt fort, men att ta en bit då och då är helt magiskt. Så det blir kanske inte en överraskning att jag ger denna en solklar 5/5 :)




Kommentarer
Postat av: Lina

Jag verkligen ÄLSKAR den med hallon!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback