Lördag! :)

Synd bara att man inte får njuta av helgen, bara en massa måsten och stress! Men jag får väl sova ut någon annan gång.. :)

Snart ska vi åka till mami och äta wok, det ska bli jättemysigt :)
Hanna ligger och vilar sig just nu, men hon ska upp om 10 min igen så att vi kan ta ut hundarna och sedan åka.
Jag är ledsen för att bloggen för tillfället är så tråkig utan bilder och så, men det kommer, snart :)
Det är bara det att jag har inte tid till något längre, men efter imorgon så borde det bli lite lättare iaf :)

Idag så har vi tvättat mellan 10.30-14.00. Tråkigt, men skönt. Var tvungen att springa och köpa nytt tvättmedel efter första omgången, det tog slut :P
Sedan mellan det så har vi plockat, städat och packat. Det är fortfarande tusen saker kvar att göra till imorgon, men jag orkar inte bry mig! Det får bli som det blir, jag menar, vem fasiken har snyggt hemma när man håller på att packa ihop inför flytt?!? :) Nu är det bara 6 veckor kvar! :D Jag längtar något otroligt tills det är över! :) Eller, tills man står där i nya lägenheten och ska börja göra i ordning, myyys! :)

Nej, nu ska jag resa på mig och gå och röka :)
Jag skriver mer när jag kommer hem.

Puss



Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Vart ska ni flytta förresten? =)

Postat av: Anonym

pruppis vi måste göra nptt nån dag !!

2009-10-11 @ 19:18:11
URL: http://ltsallaboutme.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Jaha =) Jag bor också nära mamma, hihi! Så mysigt =) Du var ledig imorgon va?

2009-10-12 @ 09:42:55
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback