Ledsen

Jag är ledsen att det har tagit tid att uppdatera, men jag har känt mig rätt sänkt de senaste två dagarna, eller framförallt idag. Det känns som att jag är påväg att krascha totalt igen, jag känner mig konstant ledsen och har varken ork eller lust till något längre. Allt känns bara så himla ansträngande, och livslusten är nere på minimum. Fråga mig inte varför jag ens berättar detta, jag antar att jag bara vill få ur mig det på något vänster men det låter bara fel. Men men.. Jobb imorgon, och då är det inget annat att göra än att vara glad, bra eller dåligt, men så är läget.

Idag har jag bara packat lite grann, har inte gjort så mycket mer eftersom jag som sagt inte har mått bra.
Jag somnade jättesent inatt, runt fyratiden kanske, sedan vaknade jag igen halv sju av att jag grät och hyperventilerade. Jag hade en jättehemsk mardröm. Sedan tog det ett tag att somna om igen, läste lite serietidning så att jag kunde tänka på annat, men det gick att somna till sist.

Igår fick jag skjuts av Minna till mamma för att mata katterna, sedan följde jag med henne hem och hjälpte till att få tavlor uppsatta. Det gick bra.
Schysst att jag fick skjuts igår eftersom jag var sjuk. Sedan ringde Nattis och ville att jag skulle följa med henne att åka och handla ;P Så då kom hon ovh hämtade mig med Peters bil- skitsnygg! ;)
Jag berättade även min hemlis för henne, den kommer bli avslöjad snart :)
När jag kom hem så packade vi lite, gick igenom garderober och så, slängde en massa saker som vi inte ska ha kvar. Efter mycket om och men så kollade vi på film (vi började vid halv 2! Hemskt jag vet..) och det blev Hangover. Den var faktiskt rätt bra! Snart ska vi ta hundarna och efter det så ska vi väl lägga oss i sängen och kanske kolla på Pan's Labyrint, det ska bli jättespännande, för jag vet inte vilken film det är. Hanna tror att den är jättebra (jag förstår inte hur jag kan ha missat vilken film det är!) och Minna sa att den var helt okej. Så vi får hoppas! :)

Jag ska försöka att bli lika bra på uppdateringar som jag var för ett tag sedan, det är bara så himla mycket just nu. Jag har inte ens tid för mig själv, och jag hoppas att den ursäkten godtas.

Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Lina Karin

Snart kommer jag och jobbar igen :) Jobbade du nästa tisdag? /K

Postat av: Lina Karin

Ja just ja, det var så det var.. Attans då :) Japp, nästa tisdag ändå jobbar jag :)

2009-10-06 @ 06:43:41
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin
Postat av: Lina Karin

Just ja, så var det :) Mm, jobbar tisdagen därpå :)

2009-10-06 @ 07:01:57
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback