Jobb, jobb och jobb

Jag har massor att röja imorgon, ska fortsätta med b-lev och a-lev imorgon. Sedan är det hur mycket mer som helst! Tur att det är helg efter imorgon ;) Fast inte blir det någon vila för mig trots det! Jag måste städa och tvätta hela helgen. Suck.. Någon som vill byta?
Jag var virrig idag på jobbet, tok-trött och alldeles för tankspridd, men jag hoppas att det blev relativt bra iaf.

Jag ska alldeles strax sova, är fortfarande kanontrött. Skönt att (förhoppningsvis) kunna få sova utan medicin!
Jag ligger redan i sängen men ska ta mig upp för att röka lite och borsta tänderna innan jag kryper till kojs på riktigt :)
Jag är dock väldigt sugen på glass med varma hallon, får se om Hanna vill ha lite också annars gör jag det imorgon :)

Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga idag :S Det har inte hänt alltför mycket, mer än jobb.
Imorgon jobbar jag mellan 10-14 så det blir skönt att få komma hem tidigt :)

Godnatt med er kära vänner!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej din stjärt :pnu har jag skaffat en blogg också :P itsallabouteme.blogg.se pusss

2009-10-09 @ 09:24:05
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Japp, jag hittade fina ramar! Nu ska jag bara komma på en bra vägg att hänga dem på! =) Synd att du började senare! Typiskt, hehe =)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback