Himla dåligt

Av mig att inte uppdatera, jag vet. Men som sagt så är läget inte det bästa just nu.
Fick vara hemma från jobbet idag, och har i princip bara legat i sängen hela dagen.. Jag städade lite inne i badrummet eftersom det är minst två som kommer och kollar på lägenheten på söndag. Sedan sov jag en stund också, skönt att jag kunde det.
Nu ska jag snart ta en zopiklon och förhoppningsvis få sova lite mer, jag är trött konstant och orkar ingenting. Jag ser inte ens fram emot imorgon (del av min "hemlis"). Jag ska även till Sofia imorgon igen, min psykolog, och Hanna ska följa med eftersom jag känner att jag aldrig berättar hela sanningen för Sofia, och det är bra om någon kunde hjälpa mig med det som faktiskt vet hur det är..
Det känns så himla tråkigt att det ska bli så här just nu, och min blogg är inte direkt uppiggande och glad nu och jag är hemskt ledsen för det. Det ska väl förhoppningsvis vända snart, men jag vägrar att ta medicin igen.
Jag hoppas på att jag orkar ta mig till jobbet på torsdag, det betyder så mycket för mig. Det värsta är att de där vet inte hur mycket jag faktiskt älskar att vara där, och hur mycket jag har gråtit för att jag inte kunde komma tillbaka förra gången när det bara blev fel från arbetsförmedlingens sida, jag fick inte komma tillbaka för dem. Usch! Jag gillar inte arbetsförmedlingen!

Jag kollade på Jumper idag när jag gick och lade mig igen efter att ha ringt till jobbet, men jag kunde inte somna om då. Jag var så fruktansvärt trött, men det gick verkligen inte.
Nu har jag iaf petat i mig zopiklon och jag borde lägga ifrån mig datorn, annars blir det ännu mer osammanhängande och jag kommer inte minnas imorgon vad jag har skrivit, man blir rätt väck av dem.

Jag önskar er alla en god natt, så ska jag förhoppningsvis skriva mer imorgon, jag kanske tar med mig datorn dit jag ska.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback