Filmtittande

Dagen har varit rätt tung, inte pga jobb, utan pga mediciner. Fick ta två "starka" tabletter mot mensvärk idag på jobbet så att den inte skulle bryta ut, då hade jag inte ens kunnat ta mig hem. Usch, jag hatar det här!
Men den hann bromsas lite iaf så det var inte alls speciellt jobbigt, och det är jag glad för :)
För övrigt så tyckte jag att det gick bra idag på jobbet, jobbade över 20 min också, men det var bara kul :)

När jag åkte hem från stan idag så skulle jag möta Hanna med hundarna vid apoteket för att jag behövde nässpray, förkylningen vägrar att släppa taget! Sedan så satt jag vid datorn en stund, och sedan somnade jag för att mensvärken kom tillbaka och dessutom var jag så groggy av tabletterna från tidigare på dagen.

Imorgon ska jag hem till mamma och mata hennes kissar eftersom hon är hemma i Stockholm över helgen och hälsar på mormor och morfar. Hon åkte dit med jobbet på studiebesök eller något tidigt imorse, sedan ledsnade hon på doping-prat vid halv 8 och gick till mormor och morfar :P Haha!

Bara två månader kvar till flytt! Jag längtar något enormt efter att äntligen få komma härifrån!!! Det är nedräkning som gäller nu :)

Nu, snart, ska vi titta på film- äntligen! Vi har inte haft tid att titta på film på jättelänge, vi som är riktiga filmnördar. Men nu så :) Vi ska se Familjen Robinson som jag köpte på rea på
jobbet :)






Nej nu säger jag godnatt till Er! :)
Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback