:(

Usch, idag är jag orolig.. Nicke kräktes igår natt och hade diarré hela dagen igår. Hundarna fick fasta på kvällen just för att Nickes mage inte var något bra.
När jag tog ut dem för en liten stund sedan så skulle han bara kissa (självklart eftersom han inte ätit någon mat) och äta gräs. Antingen så gör han det för att han mår illa eller för att han är hungrig. Men när jag skulle ge dem mat, så kom han inte ens i närheten. Han låg en bra bit bort och bara tittade när de andra åt, och var jätteledsen.. Nyss kom han hit och lade sig under bordet typ 10 cm från Pricken, och nu reste han på sig och lade sig alldeles intill. Han brukar vilja ligga en bit bort.
Han var så glad när jag gick upp idag.
Jag gillar inte när det blir så här, jag är för orolig för det :(

Idag är det dessutom ett år sedan vi fick ta bort Fjant, och Bonnie fyller 2 år idag.
1 oktober är en konstig dag..
Jag ska åka och jobba ikväll dessutom, jag hoppas att Nicke hinner piggna på sig lite så att jag kan jobba i lugn och ro.

Usch, deprimerande inlägg.. Jag ska försöka peta ner något i magen nu så att jag orkar med dagen. Jag hoppas att jag orkar skriva ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback