Dags att åka

Jag ska alldeles snart åka iväg och jobba, fast jag känner inte riktigt för det idag. Mår jätteilla och har ont i magen men det går säkert över :)
Jag har inte hunnit äta mer än någon chokladbit nu, så det känns kanske inte alldeles för skoj att åka iväg på tom mage.. Men det ordnar sig säkert det också.

Filmen... Jag kunde inte uppdatera efteråt eftersom den var slut vid 03.40... :O
Jag hoppades ju på att jag skulle få hoppa till minst en gång, jag hoppade till fyra gånger :D Längesedan jag såg en sådan film.
Av de recensioner jag har läst så verkar alla tycka att den är värdelös, jag tycker den rent ut sagt är SKITbra :)
Vissa scener var rätt förutsägbara, medan vissa faktiskt förvånade mig. Så just pga att den var lite förutsägbar så får den bara 4,5/5 det svider för jag vill verkligen ge den en femma :)

Nu ska jag göra mig i ordning och försöka hinna springa till affären på vägen till bussen så att jag kan köpa något till min lilla mage :)

Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback