Bra dag till slut :)

Ja, precis innan jag skulle åka till jobbet så blev Nicke mycket bättre, han åt och var jätteglad. Då kände jag mig mycket bättre och kunde åka hemifrån utan oro :)
På väg till jobbet så höll jag nästan på att somna på bussen, jag var så himla trött. När jag kom fram och gick ut i butiken så var min älskade lillebror där :D Då blev jag jätteglad. Det är så himla sällan man träffar på honom :( Det känns jättetråkigt att det är så, men jag hoppas på att det ska bli bättre snart.

Idag har jag byggt två EC's efter planogram, jag tycker att det är jätteroligt! Det är så avslappnande på något sätt, haha :P Den ena är inte riktigt klar, får fixa till det imorgon. Jag jobbar en timme längre imorgon, jag tror att jag ska öka på en timme varje dag så att jag jobbar 5 timmar per dag istället för fyra, då blir det halvtid eftersom jag fortfarande behöver mina lediga onsdagar än så länge. Jag känner att jag inte riktigt hinner med att få allt klart på bara fyra timmar, så det blir, och känns, bättre med fem timmar :)

När Hanna kom hem från sitt "jobb" idag så hade hon köpt ett ben till Bonnie eftersom hon fyller år som jag nämnde tidigare. Hon blev jätteglad som alltid :)
Sedan skulle hon köpa en klätterväxt till nya lägenheten nu när de hade dem så billiga (20 kr/st), men eftersom hennes chef hade lagt in dem på lagret för övervintring, så fick hon den gratis :P Gratisgrejer är alltis kul :D Haha.

Nu har hundarna ätit upp sin mat och vi ska ta ut dem på en nattprommis. Sedan ska jag försöka komma på något som jag kan ta med mig att äta imorgon. Jag glömde köpa något när vi var på affären, så jag får gnugga geniknölarna och vara påhittig :P Bara det inte tar alltför lång tid, jag måste ju sova snart, ska åka hemifrån 8 imorgonbitti, så jag behöver alla timmars sömn jag kan få.
Godnatt på er :)



Kommentarer
Postat av: Lina Karin

Haha, ja det blir jätteroligt för Nova att se på när hon blir stor!

Vi ses snart på jobbet :D Kramis /K


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback