Aj aj

Min handled är paj.. Det gör så fruktansvärt ont, och efter dansen hade den ju inte direkt blivit bättre :( Så nu är den lindad och är varmare och känns bättre :)
Jag vet inte om det beror på kylan eller om jag har gjort något.. :P

På tal om nysar hörrni!! (Syftar på förra inlägget) Jag vaknade jättetidigt imorse, och nös fem gånger (direkt efter varandra som en kulspruta)!! Sedan när jag skulle upp så nös jag igen. Herregud vad jag är less på allt som har med nysar att göra!! Får jag inte sova inatt pga nysarna så blir jag ju vansinnig :(
Denna förkylningen blir bara värre, när ska det vända? Suck!

Ja, så jag var väldigt trött imorse iaf pga nysattacken, men jag tog mig iväg idag ändå. Tur var väl det :)
Sedan kom jag hem vid, ja... fyratiden kanske? :) Så då mötte Hanna mig vid affären och vi handlade och lagade torsk, potatis och ägg- och persiljesås med broccoli och minimorötter till. Mumsigt! :D
Efter det tog jag mig iväg till dansen. Tog det väldigt lugnt idag med tanke på förkylningen så att jag inte gör det värre och inte kan jobba. Men det gick rätt bra ändå :)
Sedan så tog jag en sväng förbi mammas jobb och hälsade på, "köpte" (skrev upp:) en shaker och ska få proteinpulver av mamma imorgon, så kan jag ha det till lunch istället och ta en frukt till. Det blir bra :) Så imorgon ska jag införskaffa mig lite mjölk (riktig eftersom det blir billigare än havremjölk), och sedan är jag redo för torsdag! :D
Jag längtar faktiskt efter att få jobba, jag var så himla dålig på att jobba i måndags har jag insett, så det kommer att kännas bra att bli lite mer aktiv :)

Nu ska vi ta ut hundarna och sedan ska jag lägga mig. Har saker att göra imorgon :)
Godnatt med er kära vänner! :)
Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback