Söndag

Är inte detta den fullkomligt tråkigaste dagen på hela veckan?! Då man vet att "Jaha.. Då var helgen, och därmed vilan, slut!" Så får man vänta i ytterligare fem dagar innan man kan börja tänka på att inte behöva lägga sig så himla tidigt :) Nu har ju jag det iofs väldigt skönt eftersom jag börjar kl 16 två gånger/vecka, så jag får nog vila lite mer än andra iaf ;) Men sen är det ju så att jag behöver sova :D Mina nätter är inte normala. De senaste veckorna så har jag sovit kanske 3-4 timmar när jag ska upp och jobba, för jag kan verkligen inte sova! Får försöka göra en ändring på det :)

Jag ville inte vara med på kort ;P




Men Hanna gav sig inte med kameran! Så här sitter jag, i vårat stökiga kök! Vi har ingenstans att göra av alla grejer heller, eftersom många skåp ut helt utplockade, och då vill man ju inte fylla på med nytt :P




Gårdagen var lite flummig, och idag är jag bara jättetrött!
Åh, jag införskaffade mig detta i tisdags:



Lipglossen är mest för att de var så söta :) Borsten är helt underbar, och jag behövde en ny. Så då kunde jag passa på att köpa en med min favoritfigur- Hello Kitty :) (lika med lipglosset ;)
Hårprodukten från TRESemmé är den bästa jag har provat! Mamma köpte även schampo+balsam i ett specialpack åt mig som jag fick hämta på hennes jobb i onsdags :) Mitt hår som är så himla känsligt för produkter bara älskar TRESemmés. Relativt dyrt, men värt pengarna!

Nej, nu gapar Hanna om att det är virus på den andra datorn, så då får jag väl ta och springa dit då och kolla på var det är ^^
Jag uppdaterar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback