Snart måndag

Usch ja, om en halvtimme är det måndag :(
Att jag inte har uppdaterat förrän nu, är för att blogg.se har varit så himla segt! Har inte ens kommit in på min :(

Jag har ganska precis duschat, så snart ska jag spraya i TRESemmé's heat defence när håret har blivit lite mer fuktigt istf blött :) Sedan ska jag låta det självtorka för att sedan platta det.
Hanna ska snart hoppa in i duschen hon också, sedan ska vi äta passionsfrukt och kaktusfikon. Mums!
Jag är så otroligt sugen på frukt, exotiska då eftersom jag är så less på våra vanliga frukter. Det är mycket godare med de exotiska, enda nackdelen är att de brukar vara rätt dyra men nu så har de 3 för 10 på Hemköp :D
Snacka om att man passar på då :)

Bonnie har fått någon flipp, hon har blivit en typisk tik! Vägrar att göra av sig ute förrän i sista sekund. På senaste promenaden vägrade hon göra något alls.
Inatt på sista promenaden höll jag på att bli vansinnig- hon fullkomligt vägrade att göra något. Jag gick tom ut i gräset och gick runt för att hon skulle göra något, men förgäves. Tålamodet började tryta långt innan dess kan jag säga, så det slutade med att jag, väldigt väldigt arg, snabbt går tillbaka för att börja en ny promenadvända när hon äntligen sätter sig ner och kissar, och det var inte lite heller. Jag förstår inte vad det är hon håller på med. De här senaste 3-4 dagarna har hon varit rent ut sagt ett helvete att gå med. Eller nej, mer att hon vägrar göra av sig, och jag blir bara argare och argare (jag vet att det absolut inte är bra, men det är rätt omöjligt) och som nu idag så gick jag bara in med henne. Jag orkade inte fjanta med henne, så hon får skylla sig själv.
Usch vad jobbig hon är ibland.
Det är väl snart dags igen, så det återstår att se om hon gör något då, den lilla fjollan :P

Nu ska jag gå och spraya i håret med heat defence, sedan blir det väl att spela ett tag i väntan på Hanna och på att håret ska torka :)
Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback