Saw VI

SÅ BRA! Konstigt nog även lite sorglig.. Jag antar att jag är lite för blödig ibland ;)
Rekommenderas starkt (om man har sett de andra 5 :P) och jag kan inte vänta tills den trillar ner i brevlådan. Måste hålla koll på releasedatumet och förhandsboka den sen :D
- Ja, jag är totalt besatt av Saw-filmerna :]

Idag blir det nog en otroligt tråkig dag.. Varför vet jag inte, jag har bara den känslan.
Skulle dock vilja se The Grudge 3 igen, den var jäkligt bra den också.
Huj huj huj.. What to do, what to do? Antagligen gå ut och få hundarna att göra av sig, sedan ska jag väl parkera mig i soffan eller något :)
We'll see :)
Vad ska ni göra under resterande delen av dagen? :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

dom e ju så äckligt läskiga :O:O

Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! nu är jag tillbaks med bloggandet och hoppades på att ni kunde ta er en titt!



ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2009-11-11 @ 01:48:05
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback