Saw-mani

Jag lider av svår desperation av de kommande uppföljarna av SAW-filmerna, jag är totalt besatt (som de flesta av er redan vet ;)
Ikväll så ska jag och Hanna påbörja att plöja igenom dessa underbara filmer igen från början. Var ett bra tag sedn jag såg ettan (som jag sett oräkneliga gånger) och det ska bli väldigt kul :)

Dagen har varit otroligt seg, och jag börjar bli så less på att ingenting händer :S
Blir dessutom bara mer och mer irriterad över karln som har lägenheten nu som vi ska flytta in i, man ringer till honom för att man vill ha ett datum då han sagt att han kanske kan flytta ut lite tidigare, men man bli vansinnig av hans svar! Det gör bara att man bli ännu mer förvirrad :O

Blää, så less på detta nu. Men snart blir det väl ändring på det iaf!

Har förresten eventuellt hittat ett hem till marsvinet, får hoppas på att det går nu bara :) Så slipper jag allt detta nysande, snorande och kliande i näsa och ögon :P

Nej, nu ska jag börja förbereda mig på att lägga mig ner och glo på Saw, jag hoppas er dag har varit bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback