Officiellt

Ja, jag har nu officiellt avslutat min arbetsträning.. Det känns jättetråkigt, men ja... Jag har haft ett långt samtal med Bengt, "chefen" på Livskompetens, och efter bollande fram och tillbaka så kom vi fram till detta..
Jag vet inte hur jag känner, ångest så klart, är fruktansvärt ledsen, och mår illa, samtidigt som det känns skönt (tror jag).. Jag är för förvirrad för att kunna komma nå mina känslor, och därmed så vet jag inte vad jag ska skriva..

Nu vet jag inte vad dagen ska gå ut på. Spela tv-pel kanske? Så att jag får tankarna på något annat och så att jag hinner smälta detta. Det är jättejobbigt och jag mår jättedåligt, men jag mådde inte speciellt bra där heller.
Jaja.. Förlåt, jag vill inte göra er besvikna, men jag var inte den enda som kom fram till samma slutsats.
Uhm.. Jaa... Jag ska väl försöka skriva något lite roligare senare, men blir det inte uppdateringar lika "ofta" så vet ni varför, jag är som sagt jätteledsen för detta..
Jag somnade inte förrän vid 7 imorse, och gick upp vid 13, så jag är jättetrött och det sänker mitt humör ännu mer..
Well.. Hoppas ni andra har en bra dag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback