Lördag

Detta lär nog bli den tråkigaste lördagen hittills. Jag har inte en aning om hur jag ska orka packa idag.
Natten var inget vidare bra, men idag är en ny dag och jag får förhoppningsvis tillbaka lite kraft snart när jag har ätit. Jag vet bara inte vad jag ska äta, är inte direkt sugen på något heller.

Igår så mailade jag lite med en tjej på Hundar utan hem, som hade kontakt med Dogs Aid, varifrån min greyhound kommer ifrån, så den här tjejen var som min "kontaktperson" för att veta när hon skulle anlända etc.
Så jag tänkte att jag skulle skicka in lite bilder på Bonnie från i somras, och den här tjejen tyckte att det var jätteroligt att få korten och hon skulle skicka dem vidare till Dogs Aid, så jag ska skriva en lite hälsning dit så kommer hon nog att få hamna på hemsidan :)
För er som inte vet, så är Bonnie adopterad av mig, och Dogs Aid är ett hundstall på Irland som tar emot gatuhundar och försöker ge dem nya hem. Det värsta är att mer än hälften av de hundar som de får in där, är just greyhounds, och mer än 50.000 hundar avlivas där varje år för att det inte finns plats. Hemskt tragiskt :(

Oj, vad ledsamt det blev.. Jag ska försöka komma på något annat att skriva istället.. Hmm..
Ärligt talat så har jag ganska enorm hjärntorka idag, så jag får skriva mer senare istället, jag lär gå och ge hundarna mat :)

Hoppas ni får en supertrevlig lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback