Burr!

Usch. Igår kom det lite snö, idag kom det lite snö.. Ingenting som stannar kvar på marken, men fy vad jag blir deprimerad av detta! Jag vill inte alls ha vinter, jag vill ha sommar och värme :)
Dessutom så upptäckte jag - de har redan juldekorerat Colaflaskorna! :O Vadan detta? Det är ju bara november :/

Igår var besiktningsgubben här, och det gick kanon. Ingen anmärkning, bara det som var från innan.
Sedan packade jag halva natten :S Monterade isär fåtöljerna, packade ner en av Billyhyllorna med filmer.. Suck, jag börjar bli less på detta :P
Sedan så plockade jag ner saker från hyllorna i köket, monterade ner dem och påbörjade annat, men det kom aldrig ner :P Får fortsätta idag. Han dock bara tre banankartonger kvar nu, och de hade inga kvar på Hemköp.. Får kolla imorgon och sedan köpa flyttkartonger den 18:e. Ja jösses..
Har packat ihop x-antal kartonger, men det tar aldrig slut på grejer! Det är inte förrns man ska flytta som man inser hur mycket man faktiskt äger :O

Nu ska jag gå och försöka hitta på något att äta. Inatt blev jag jättehungrig och gjorde risotto med champinjoner, paprika och majs. Mumsigt :)
Jag ska försöka uppdatera senare.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Haha :) men min katt ser också ut så där i den positionen :) Men söt kisse i alla fall :)

Postat av: evelinaerikssn §

najs price på burgerking, :)

- jag lever :)

2009-11-05 @ 19:11:16
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hur har din dag varit? :D

2009-11-06 @ 21:09:18
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback