Bläh

Idag är jag grymt seg, och det har varit möte och så..
Jag ska ringa till min gamla skola imorgon och fråga om de har kvar mina betyg och få en kopia på dem, mina är spårlöst försvunna.. Eller okej, de ligger hos mamma, i någon kartong... någonstans i förrådet... dit man inte kommer in :)
För jag ska söka till skolan! Jag ska skicka in min ansökan (lite sent bara :/) och det blir en säljarutbildning med inriktning mot butik. Det är bara en termin så det passar ju perfekt! Få lite extra meriter :)
Det är som en påbyggnadsutbildning från gymnasiet, så det är ju kanon.

Jag är ledsen om jag är kortfattad idag, men jag måste börja göra mat, det är sent jag vet, men jag har inte haft tid idag :( Har varit överallt tycker jag, och har dansat, så jag är rätt slut!
Vi hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Oj! Ja det förstår jag : )

Postat av: evelinaerikssn §

fin blogg, allt bra? :)

2009-11-05 @ 08:43:41
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback