Besviken

Gud vad jag blev besviken på årets Scream Awards :( Det var inte alls speciellt bra. Okej, introt var väl okej och att en Saw-scen var med, från femman?! Varför inte sexan som kommer nu? Grudge 3 var inte med, åh det var så många filmer som saknades!! Och inte alls speciellt många nya :S
True Blood, True Blood, True Blood och Star Trek. Ursäkta mig, men vad faan har det med Scream Awards att göra. Okej med True Blood, men Star Trek?!?! Argh!!! Hoppas att nästa år blir bättre!

Nu är det Imse Vimse Spindel på tv, värdelös film.. Orka sätta igång någon film? ;) Får se till att sova lite ist :)
Till kvällens film och gala blev det iaf lite drinkar. Gott gott :) Mojito, och grogg. Lite småmysigt att smutta på, eller hmm.. Jag och "smutta" går kanske inte hand i hand (snarare glugg glugg), men men :D
Äh, jag är ju inte direkt påverkad, och det är ju det som är huvudsaken :)

Nu ska hundarna ut på nattkiss. Godnatt på er <3

Gos med Akasha :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(
http://steeler.blogg.se/)

2009-11-01 @ 12:25:03
Postat av: Caroline

Haha, din katt ser inte riktigt nöjd ut där :P :)

2009-11-05 @ 14:39:38
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback