100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till: Jag hör aldrig när folk pratar med mig :)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Uhm... Låter den frågan vara obesvarad..
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mycket..  
4. Detta är jag rädd för: Clowner, spindlar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, sömn och skratt :D
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Kräkas, låta bli att springa fram till posten när det kommer, inse när jag inte har råd med saker :x 
7. Detta tycker jag om att göra: Dansa, skratta 
8. Detta vill jag göra just nu: Sova
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: Svek
11. Egenskaper du gärna vill att din partner har: Humor
12. Är du kär just nu? Självklart
13. Vill du gifta dig? Oj.. Svår fråga..
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka till USA, hoppa fallskärm, skaffa hus
15. Min käraste ägodel: Djuren
16. Något jag vill ha i present: Åh, massor :) 
17. Detta har jag på mig just nu: Linne och mjukisbyxor
18. Favoritkläder: Det jag trivs bäst i för stunden :)
19. Favoritdjur: Hund och katt, svårt att välja ;) 
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Lyssnar på det mesta :)
21. Favoritlåt just nu: Svår fråga
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste var nog matten, tråkigasta var väl typ historia och sådant tråk :P
23. Stjärntecken: Jungfru
24. En bok jag älskar: Oj, det finns för många :O
25. En film jag älskar: Alla min käraste Sawfilmer <3
26. Tv-program jag gillar: Desperate Housewives, ööh.. Cops? Simpsons och Family Guy :D
27. Favoritdoft: Jasmin
28. Detta äter jag gärna: Nästan allt ätbart ;)
29. Dricker helst: Cola
30. Favoritgodis: Uuh.. Gillar knappt godis ;/ Men okej.. Eehh.. Lakrisal då
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA!!
32. Färg på mina ögon: Grön/blå (melerade)
33. Min längd: 165? :S
34. Jag tror på: Det övernaturliga
35. Jag spelar: Tv-spel
36. Person jag beundrar: Det finns massor, men den jag beundrar mest är min mamma
37. Så här bor jag: Just nu i en trång tvåa med flyttkartonger överallt, snart till en stor och mysig trea :)
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Hehe.. Det vet jag inte ;)
39. Det här tänder mig: Orka?
40. Det här gör mig avtänd: Snark
41. Favoritfärg: Rosa rosa rosa, och gult :)
42. Favoritcitat: Jag lever inte för att dansa, jag dansar för att leva
43. En hemlighet jag vet: Haha, den som skrev denna fråga lär ju ha bra lite IQ, och den som svarar- ännu mindre :)
44. Bästa present jag fått: Det har jag faktiskt ingen aning om. Har fått många fina presenter genom åren
45. Senast köpta skiva: Öööööhhh...
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Eh...
47. Den kollar ja efter först när jag loggar in på msn: Jag kollar faktiskt inte efter folk :)
48. Udda förmåga/egenskap: Jag äter som en häst, men går inte upp i vikt 
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara? Örn eller haj :D
50. Vad lyssnar du på just nu? Hundsnark ;P
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Ringt en massa samtal och grubblat. 
52. Var är dina föräldrar födda?: Pappa på Gävle Sjukhus, mamma i Stockholm, vilket sjukhus kommer jag inte ihåg O.o
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Det tillhör min hemlis :) 
54. Vilken är din favoritrestaurang? Bishop Arms tror jag faktiskt.
55. När badade du i en pool senast?: Tre år sedan kanske? :O Fyra?
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: När jag var ytterst liten :)
57. Hur många barn vill du ha?: 1-2 eller inga :P
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: Antagligen typ jazz och blues :S
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Ja
60. Vad har du för TV-kanaler?: De vanliga?
61. Har du åkt moped någon gång?: Jag har ägt en, så ja 
62. Har du busringt någon gång?: Ja
63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?: Skrev ju precis det högre upp ;)
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?: Finland? :S
66. Har du en egen trädgård?: Neh
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Ååh, det finns många underbara :D 
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Jag har faktiskt glömt bort vissa ord ;P
69. Badkar eller duschkabin? Duschkabin, jag gillar inte att bada :/
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? The Grudge 3!! Solklart :D 
71. Favoritpizza?: För det första så tål jag inte vanlig, för det andra så gillar jag inte direkt pizza ;P Men det får bli hemmagjort glutenfripizza då.
72. Chips eller popcorn?: Popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Läppstift är inte min grej :)
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Nej, men muskotnöt och kaffe :D
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Men nej, jag vill ju inte skrämma bort publiken heller!
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äpple
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Öh, jag kommer inte ihåg >_<
78. Favoritchoklad?: Mjölkchoklad, men äter det väldigt väldigt sällan
79. När röstade du senast?: Bäh, typ, EU parlamentsvalet eller vad det nu var?
80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för?: Dum fråga
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Näe, men medaljer :P
82. Är du duktig på matlagning?: Absolut :) Att laga mat är bland det bästa jag vet
83. Klarar du att tanka själv?: Men, svårt?
84. Har du beställt något från shoppingprogrammen som går på tv: Aldrig, och lär så aldrig bli.
85. Pepsi eller Coca Cola?: Samma svar som uppe, Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Eh, ne :S
87. Vad var det senaste du handlade?: Hårprodukt, bortsett från mat
88. Har du kräkts offentligt? Det har väl de flesta? :P
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Ena är uppfylld, så då vill jag ha pengarna också :) 
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja
91. Har du ringt något betalnummer?: Massvis med gånger.. Alla avbeställningar man lär göra som kostar massor, och alla röster i Melodifestivalen :D
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Det beror väldigt mycket på situationen.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Jaa.. För en si sådär 12 år sedan när min andra lillebror kom :) Så det var min låtsasmamma :)
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Jag hade väl normalt? :P
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Vanliga tråkiga Comviq, vill inte ha telefonsvarare
96. Vad har du i din väska?: Allt mellan himmel och jord :P
97. Någon sak du gör innan du går och lägger dig? Röker och borstar tänderna
98. Antal personer du kan lita till 100 på? Väldigt få 
99. Var hittade du den här listan?: Det kommer jag inte ihåg ;)
100. Tre personer jag vill ska göra denna: Jag tror ärligt talat att ingen orkar plöja igenom alla frågorna, jag gjorde det enbart pga tristess, och inte fan blev det roligare för det :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-03 @ 23:17:37
Postat av: Millah

Har du blivit medlem genom min länk ??:) kram

2009-11-03 @ 23:39:33
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

Okej men gör en ny hotmail snabbt eller om du har en annan och bli medlem genom min länk :)

2009-11-03 @ 23:47:53
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback