Penga-ängeln..

..har kommit till mig :) Hihi. Pengar idag, dvs; shopping! :)
Köpte smink (JAG?!?) för över 500, ansiktsprodukter, skor, vin och vin :P
Beställde lite saker från Häromi till voffsarna :) Gick väl på strax under 500... Har beställt hem kattsand också- 15 jäkla kilo!! För bara 200 :O Kanon :)

Åh, jag har blivit galet besatt av Creedence Clearwater - Lookin' out my backdoor, Tokyo Joe - Bennie and the jets, Erasure - Love to hate you. NOSTALGI!!! :)
Hähä.
Jösses, jag är så virrig idag. Kan inte formulera meningar för fem jäkla öre! Blir bara en massa sludder, och nej jag har inte satt igång med vinet- än ;)

Idag blev jag jätte jätte jätte glad! Ja t.o.m. så glad att jag grät :P Jag ska få börja på Toys igen!!!! :D Mwaha, så underbart! :) Allt flyter på kanon just nu. Äntligen är det min tur! Och det ska jag tamejfan utnyttja också, jag ska njuta av varje sekund! :)
Hihi.

Imorgon efter dansuppvisningen så ska jag åka till mammas kissar igen, sedan hem och korka upp vin för sen ska vi (jag, Hanna och Minna) ut och ha kul!! Long Island Icetea, I'm longing for you ;)
Yum yum, jag längtar :)

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback