Hej hoj :)

Okidoki, då ska jag väl skriva lite här då :)
Ikväll kanske lillebror kommer hit och sover :D Ska bli sååå mysigt!! :) Alltid lika kul :D
Får se om vi ska ner något på stan och glutta, skulle vara kul, älskade lilla Nanne kommer ju! :D:D

Oj, jag hade jättemycket jag skulle skriva, men som alltid när man väl ska sätta sig och göra det så kommer ingenting..
Var hos Sofia idag, idag var hon iaf snäll. Tack och lov, ibland så kan sånt där förstöra hela dagar för en.
Jag längtar tills jag ska få börja arbetsträna, skönt att få något att göra :)
Men sen som alltid, så antar jag att jag kommer att ledsna efter ett par dagar och känna att jag bara vill skita i, men då ska jag tamejfan gå iaf. Ibland måste man göra saker för framtiden :)

Jag har börjat bli otroligt positiv tycker jag, det känns kanonbra! Det var fan på tiden :D
Har blivit mycket gladare också, så saker och ting kanske har hjälpt mig på vägen.
Sedan så gör jag säkert mycket själv också, börjar liksom inse att jag måste ta saker som det kommer och som det är.
Så här bra har jag inte mått på jättelänge, och det känns såååå jävla bra! :D

Förresten, tog kort på Charlie igår och jag måste bara lägga in de bilderna, för han var SÅÅ FUL! :D Ser helt invalid ut ^.^
Jaja, enjoy! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback