Det var väl själva faan!

Att man ska vara så totalt utpumpad på energi hela tiden!!
Känner mig så otroligt seg och hängig av vädret..
Totalt slut efter dansträning idag, på lördag är det uppvisning! :) Skoj skoj :)

Har knappt varit hemma idag alls.. Sov iofs rätt länge, men ändå xP
Var på banken efter att Hanna kom hem och så, sedan gick vi och käkade. Hanna tog med sig från donken och jag åt sushi. Hanna provade det för försa gången idag- hon gillade det inte! :P Haha.
Sedan direkt till dansen.

Var hos mammas kissar en snabbis efter träningen, stackarna.. Fick ju knappt se dem. Springa in, mata, rensa låda, ge dem vatten, lämna pengarna i en bok sedan springa till bussfan. Suck..
Har varit hemma i typ, en timme? Blää! Vill bara slänga mig i soffan och glo på film, fick hem Eragon idag. Får se om Hanna pallar, annars får jag väl glo på tv bara. Måste slänga mig in i duschen också. Baah!! Masa saker att göra hela tiden.

Imorgon ska jag ner på stan och försöka hitta ett par schyssta svarta skor, gå på systemet, följa med Minna och kolla på bil, hem till mammas katter igen, sedan hem. Herregud! Saker att göra konstant :P Man längtar efter en dag att bara ligga hemma. På söndag får jag äntligen vila :P
Det ska bli såååå skönt! :)

Jag var ju med mamma, moster och mina två kusiner i stugan från lördag till måndag. Så himla skönt att få komma bort en stund. Men mamma är kvar, jag vill också! :P

Var ju och kollade på lägenhet för inte så länge sedan, och jag vill ha den!! Nu får vi se hur allt går vägen.. Får hålla tummarna för att allt blir som det ska :)

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen.
Ha det bra! :)



Mitt smultronställe- stugan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback