Dåligt av mig.

Herregud vilken hemsk människa jag är :P
Jag sitter ju och ljuger. Inte har jag uppdaterat en enda gång sedan jag faktiskt fick internet. Fy skäms på mig.

Jaha. Tråkigt väder idag, jag skulle egentligen med Hanna + fam till Furuvik, men varken jag eller Hanna ville åka.
Jag ska träffa Frida senare idag :) Ska åka vid halv 6 tiden ungefär. :D

Herregud!! Jag har impulsköpt en ny digitalkamera >_< Jag har väldigt länge velat haft en ny, så nu passade jag på. Mamma ska få min gamla, så hon blev ju glad :) Hehe.
David var här i helgen!! Så himla roligt att få träffa honom igen! Nu dröjer det ända till september innan han kommer hem igen.. Men det borde gå ganska fort, hoppas jag :)

Jag blir totalt galen på vår psycho-granne. I helgen flippade hon ut rejält! Gapade och skrek som aldrig förr, och hade dessutom druckit.. Väldigt smart drag, med tanke på att hon har något allvarligt fel i huvudet. Vet inte vad det kan vara.. Hon blir bara värre och värre för varje gång, och jag ska ringa till Gavlegårdarna för att berätta hur hon faktiskt beter sig. Man vet ju aldrig om hon kan ha ihjäl någon, allvarligt talat. Nej usch, jag är rädd för henne.
Sitter på Gavlegårdarnas hemsida konstant för att kolla nya lägenheter. Jag satte t.o.m upp oss på ett radhus i Valbo. Fast det kommer vi nog aldrig (tyvärr) att få. Annars ser det bra ut i Sätra, men då är frågan om man vill tillbaka dit. Det är ju inte på det ställe jag vill bo iaf. Haha, men jaja det ordnar sig säkert.

Jag känner mig lite tråkig idag, min fantasi finns inte här, så jag får ta och fundera ut lite mer över vad jag kan skriva :)

Tills dess; Ha det super! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback