Skola

Yes, jag kom in på yrkesvux, så nu blir det till att plugga 420 poäng från 11 jan till 28 maj :D
Var lite orolig eftersom jag skickade in ansökan för sent, så då kanske det inte är så många som går heller :) Kanon :) 

Kollade precis på Hell's Kitchen, och vad jag blev glad över att Dave vann :D Hehe.

Tyvärr så har jag inte hittat min sladd till kameran, så jag kan inte lägga in bilder än heller :(
Jag har faktiskt haft anledning till att inte vara så social här (eller någon annanstans) ;P
Nu har det snöat jättemycket, från att i förrgår bara vara lite snöskrap på backen till att ha blivit en halvmeter (eller så) snö! Rätt mysigt, Nicke och Bonnie gillar det, eller ja Bonnie älskar det! :) Dock inte Pricken..
Vi tog Bonnie till hagen idag och hon hade kul. Filmade lite också :)
Haha, på tal om det.. Hanna halkade imorse när hon tog Bonnie, hon satte sig tydligen på ändan :D
Sedan när vi var i hagen så lekte jag lite med Bonnie och började springa tillbaka mot grinden, springer rakt ner i ett hål och snubblar så jag verkligen glider på magen tills jag stannar typ framför Hanna. Hahaha, båda trillade samma dag :)

Fick hem en film idag också som jag tydligen hade glömt att avbeställa, Children, men vi behöll den iaf. Såg den innan Hell's Kitchen och den var helt okej. Jag brukar inte gilla brittiska filmer, men denna var faktiskt bra. Britterna börjar bli rätt bra på skräckisar :)

Well, nu ska jag ta och pyssla med något annat innan jag lägger mig och sussar.
Jag hoppas att ni har det bra, och än en gång så ber jag hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback