Letar..

..fortfarande efter sladden. Jag har inte en aning om var jag har lagt den :S
Tog lite kort på busarna idag :)

Har precis ätit grönsaksomelett med gurksallad till, mumsigt :)
Usch vad jag är trött. Har ränt hela dagen och tvättat. Suck, ibland är hemmagöra typ det tråkigaste som finns :S
Hanna var och tog sprutan idag :P Det var på tiden :D Jag tog min för bra länge sedan.

Men fy vad jag känner att jag har hjärntorka - totalt! :O Så jag tror att jag avslutar här så att det inte blir alldeles för tråkigt, vilket mina inlägg brukar vara iaf, men lite roligare kan de nog vara än så här :)

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Jag har ett grymt film tips till dig! :)

Postat av: Johan

Gud jul och hoppas du får en jätte bra julafton :)kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-24 @ 01:55:53
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för dina fina ord på mitt blogginlägg som du hade kommenterat Anlii! :) Men ja, vem vet.. jag kanske söker "hjälp" till slut iaf, det märks. Tack igen iaf :)

2010-01-03 @ 21:05:12
URL: http://endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback