Jäklarns!

Herregud säger jag bara!
Hade helt totalt glömt bort bloggen nu mitt under flytten! :O Var så fruktansvärt stressigt och tokigt. Mycket har hänt på liten tid, men allt det orkar jag inte dra upp nu bara så här :) Får ta det en annan dag.
Flytten gick iaf bra, till sist :) Städningen var värst i gamla lägenheten, min lilla goa mamma gjorde faktiskt det mesta jobbet. Min pappa, styvmamma och faster hjälpte till med att flytta. Stort tack till er, ni kan inte förstå min tacksamhet!

Jag är iaf med i en tävling nu igen :)
Hos
Liddie så jag håller mina tummar att detta går vägen :D Haha! :) Någon gång lär man väl vinna hoppas jag :) Om inte här, så någon annanstans.

Nu ska jag sätta igång med att baka bröd igen, mycket billigare än att köpa. Jag köper en glutenfri mix som man blandar ihop med lite annat, och den går loss på 16 kr, en "limpa" glu.fritt bröd kostar allt mellan 25-35 kr, och SMÅ är de. Så jag bakar hellre :D

Jag ska skärpa till mig här, jag har bara tappat suget just nu.. Men det kommer väl tillbaka när det är mer ordning här hemma.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att det gick bra med flytten. Du måste lägga upp bilder här sen! :D

Postat av: Wysteriia

Kul att du var med i lucka 4 :D Drar en vinnare imorgon! ;)

2009-12-05 @ 02:47:34
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Jennie

hejsan :)

fiin blogg

hur är allt med dej?

kram

2009-12-05 @ 21:34:11
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback