Hopplöst...

Det börjar kännas allvarligt hopplöst gällande min sömn.. Är smått trött men kan absolut inte sova :(
Gick därför upp och sitter nu i soffan istället och småkikar på tv där det bara är skit.
Funderar på att gå ut och röka igen, bara det att jag är rädd att väcka alla i hela Sätra med min rökhicka.

Idag fick jag ringa till polisen, vid strax före 23.00. Jag hörde en massa gap och skrik och kikade ut genom fönstret på baksidan. Där står det en bil och det var två killar (plus en manlig chaufför i bilen som bara satt där) och en tjej (och en stackars hund) som bråkade. Jag tror faktiskt att det var tjejen som slogs mest. Jag ringer iaf 112, tyckte mest synd om hunden och dessutom hade det kunnat gå riktigt illa!
Polisen kommer efter kanske 5 min, två bilar. När de kommer fram till bilen som står "parkerad" så springer två poliser ut från ena bilen, med dragna vapen! Haha, ja jösses. En av killarna (eller männen snarare) var askalas (jag tror dock mer på droger men poliserna sa alkohol - ja, jag tjuvlyssnade på balkongen) och han vägrade lyssna på poliserna. Någon fick handklovar och poliserna nästan skrek åt mannen som var så bångstyrig. Det var iaf mer eller mindre familjebråk då två var bröder.
Det slutade med att alla fick gå hem, varför förstår jag inte. Hade det varit i USA så hade nog alla fått åka med, men bara för att detta är Sverige så händer inte det här :P
Det känns iaf bra att jag har gjort en bra gärning idag :)

Jag beställde Sims 3 och Saw-spelet till datorn igår och hag hoppas att det kommer imorgon (eller ja, senare idag).

Vid kvart över 10 så kommer Hannas syster hit, vi ska äta lunch tydligen. Efter det så kommer Hannas mamma och mormor (henner mormor ska till tandläkaren och då ville Hannas syster hellre vara här) och det känns sådär lagom kul att man kommer att få sova.. :(
Hungrig börjar jag bli också, får väl ta en eller två korvar från kylen och tugga på..
Det är helt sjukt, om 6 timmar ska jag vara uppe, påklädd, fixat hundarna och ätit frukost- och jag är knappt trött :(
Hanna ligger och snusar för fullt och har gjort det sedan typ 12 - halv 1.

Jaja, jag ska väl fortsätta glo på tv eller kika runt på datorn efter att jag varit på balkongen och rökt.
Jag skriver mer imorgon (idag) om jag orkar, lär ligga däckad halva dagen och vi har tvättid kl 13 kom jag just på. Fan! Orka :/
Hoppas att ni sussar sött iaf kära läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback