Dålig uppdatering..

... beror på att denna sida knappt fungerar här. Den är så seg och ibland kommer man inte in alls, och då orkar man ju inte vänta för att skriva? :) Hehe.

Tog Theralén inatt och kunde för en gångs skull sova! Bara det att jag sov till strax före 15.00. Jag hatar Theralén av just denna anledning, man blir så fruktansvärt såsig dagen efter.

Hopp.. Inte kom mina spel idag heller :( Jag hoppas på att de kommer imorgon, annars blir jag arg.
Det står min gamla adress på fakturan, trots att jag ändrade på hemsidan till den nya, men nej, den gamla står forfarande kvar -.- Så otroligt segt med eftersänd post!

Inte är det något att se på tv:n idag heller, så det blir väl till att sova snart. Ska hoppa in i duschen först tror jag, annars tar jag det imorgon :) Är inte riktigt säker på att jag orkar.

På fredag ska vi ut till Catta och Håkan, för lilla Robin fyller 3 år :) Sötungen :D
Enda nackdelen är att jag spyr på allt vad sötsaker heter just nu. Förhoppningsvis är jag inte sjuk då heller, det börjar gå neråt igen med förkylningen :(
Ska följa med Hanna imorgon, hon ska vaccinera sig. Hon fick inte när hon skulle, eftersom hon var sjuk. Så det var ju tur att hon ringde till sjukvårdsrådgivningen innan hon gick dit :P

Nej, nu ska jag försöka hitta på något att sysselsätta mig med, tills jag får gå och sova :D
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: emma lee

hoppas du får sova bättre snart :)

ha en bra helg

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du får sova gott! kram

2009-12-14 @ 23:28:24
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback