Blääääh

Idag är jag jätteseg, och helt off. Har fortsatt med att packa upp och varvat det med att ta det lugnt.
Ska väl snart sova tror jag, är helt slut. Förbannade förkylning ;/
Charlie hade sönder en till adventsstake idag. Klumpiga lilla katt :P

Jag lovar att bilder kommer så småningom, det är bara så mycket nu och dessutom ingenting att se än så länge :P Det är bara kartonger och stök ;P Haha!
Jag känner att jag är alldeles för trött för att skriva, tyvärr :/

Btw, min andra visdomstand börjar gå åt helvete. Den andra nere fick jag operera bort, och det verkar bli samma sak med denna (hoppas på det iaf) ;D Dyrt som satan, men underbart att bli av med dem. De ligger ju inte ens uppe eftersom de växer snett och kan inte komma upp. Jag hatar tänder ;P

Jaja, jag skriver mer imorgon mina vänner. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: jennie

ah, jag är med småtrött. ska nog sova snart.

händer imon?

kram

Postat av: jennie

hej

var gärna med i frågestunden på bloggen och få en länkning som tack :)

2009-12-06 @ 13:14:28
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar i dagens lucka :D Kommer en ny imorgon ;)

2009-12-07 @ 14:06:17
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback