Wehu!

Ska bara skriva lite snabbt nu, ska uppdatera senare.
Jag vet att jag verkligen måste börja skärpa mig gällande mitt bloggskrivande, men just nu har jag otroligt mycket att göra. Börjar dessutom på Toys igen på riktigt på måndag :D Nu i måndags var det bara ett möte om när jag skulle börja :)
Yeey! Det kommer att bli jättekul, jag längtar jättemycket samtidigt som jag faktiskt är lite nervös :)
Min nya dator fungerar kanon :) En laptop, känns så jävla bra. Mestadels så var det för en grej som jag inte kan nämna ännu, men det var ju självklart för andra ändamål också.
Oj vad knasigt det lät, men jag orkar inte rätta till det :P

Jaja, jag ska alldeles snart börja med maten, är hungrig som en varg!

Uppdaterar senare!

Pz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback