Som jag lovade :)

Så uppdaterar jag faktiskt! :)
Usch, jag har så himla ont i ryggen, ryggskott och något annat konstigt :( Det är jättejobbigt och jag önskar verkligen att det går över snart!

Sitter och småkikar lite på SYTYCD just nu, har inte så stor koncentration idag :P
Har nyss varit ut med hundarna och innan det åt vi :)

Dagens mat:




Potatis, sallad, tonfiskfilé och min älsklingssås (som vi faktiskt gör så att till och med veganer kan äta :D)
Det var helt okej, bara det att tonfisken kanske blev lite väl stekt och seg, men annars var det mumsigt :)


I förrgår lagade vi pizza, och detta blev resultatet;




Hannas mjölkfria pizza :D





Och min glutenfria. :)
Alltid bra att man kan kompromissa ;) Hihi.

Nu sitter Hanna och skriver räkningar, alltid lika kul när pengarna bara försvinner :(
Jaja, nu ska jag syssla med något annat, har lite hjärntorka :S

Pz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback