Sjukgymnastik..

..suger!
Ringde HC idag och hoppades på läkartid, men nej då.. Den tidigaste som fanns var den 16 september. Då blev jag sur.
Hon sa att jag skulle ringa till sjukgymnasten, och det gjorde jag väl då.. Det har inte hjälpt tidigare så varför skulle det göra det nu? :/
Iaf så fick jag en akuttid kl 13.00 så jag ska väl pallra mig dit. Hon sa att hon inte kunde lova att hon kunde göra något, men jag ska iaf dit på bedömning. Så kul att pengarna flyger iväg på tråkiga saker.
Jag har inte en aning om hur jag ska bete mig imorgon inför "jobbet". Jag har sådan ångest och vill verkligen inte vara hemma! Jättebra start liksom. Jag är så rädd för att sabba min chans. Dessutom ska jag ju vara ledig i två veckor snart.. Och sedan så vet jag ju inte hur länge jag kommer att vara såhär. Det är så himla jobbigt att min rygg alltid ska förstöra saker för mig!! Kunde ju t.ex. inte gå på dansen igår eftersom det gjorde för ont.
Igår kväll, när vi skulle ta hundarna på sista prommisen, så låste sig ryggen rejält och jag kom inte upp. Tårarna sprutade, det gjorde så inåt helvete ont.

Jaja, nog med gnäll.. Ska äta något nu så att jag får pallra mig iväg. Sedan ska jag hämta mammas spikmatta på Korpen. Hon jobbar inte ikväll eftersom det är personalmöte, men hon skulle ändå förbi för att lämna den där. :)




Kommentarer
Postat av: Lina Karin

Nu har vi startat en tävling på våran sida :) Var med vettja!! :) kraam


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback