Segt.

Ja, som jag redan har sagt så är det bara en massa sega idag. Har inte gjort något nyttigt alls.. Bara suttit vid datorn. Borde kanske laga mat snart, eller ja, mat och mat ;P Ska eventuellt göra blomkål- och broccolisoppa :D Så himla gott :)
Bonnie ligger här bredvid mig i soffan och sussar :) Tröttishund.

Ska kanske ta och slå en pling till min kära moder, hon borde ha kommit hem. Eller kanske inte.. Jag vet inte riktigt när hon skulle åka från stugan idag. Hon kanske bara är inne i stan än så länge ;P Hehe.

Usch, jag har varkligen dödstrist! Vet inte alls vad jag kan hitta på. Eller jo, jag vet och jag borde. Så det får bli så. Jag skriver kanske mer senare. :)

Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback