Överkörd -.-

Ja, idag känner jag mig helt överkörd.
Gårdagen vara bara seg och jobbig. Skulle egentligen åka till Nattis för filmkväll, men tro på fan att jag får världens mensvärk då. Tog mina dunderpiller och blev helt väck. Låg och tittade på TV och väntade på att det skulle sluta göra ont.
Sedan matade vi Pysen, lill-tjockisen :P
Resten av kvällen vara bara lugn, gjorde absolut ingenting.

Idag vaknar jag och känner mig jättedålig. Har ingen ork i kroppen alls, huvudvärk, snorig och hosta. Jag hoppas att det bättrar på sig till imorgon så att jag kan jobba. Känns inte alls bra att vara hemma en dag till :(
Jag har jätteångest för att jag var tvungen att vara hemma i fredags, men jag kunde ju inte göra så mycket :/

Idag blir det bara till att sega, har fortfarande ont i magen. Vet inte om det blit tv, film eller tv-spel. We'll see we'll see... :) Spela lite Silent Hill kanske? Det borde behövas :) Eller GTA.. Hm.. Ja det återstår att se. Dumt att sitta här och ha konversation med mig själv kanske :P Hehe.

Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback