Ouff.

Oj så seg den här dagen har varit då :P
Just nu sitter jag här och glor runt lite och lyssnar på scarred på mtv, är för inne i datorn för att titta ;)
Snart ska jag äta lite ost och kex :D Mumsigt! :)
Sedan ska jag duscha och krypa till kojs tror jag.
Suck!! Akasha, ena katten, har självklart börjat löpa, eller något i den stilen. Förhoppningsvis så slutar det snart, att det bara håller på ett par dagar. Hon är inte som vanliga katter som löper länge under få tillfällen utan hon är bara allmänt konstig :P

Jahopp. Får se om det blir något mer inlägg innan jag sussar, annars hörs vi imorgon :)

http://www.bloglovin.com/blogg/350333/anlii?claim=hwbmsjsxxhn Följ min blogg med bloglovin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback