Oj oj oj

Nu är jag mätt och belåten :)
Maten vart kanonbra och lika gott som förra gången :D

Har precis varit ute med hundarna. Gap och skrik här som vanligt... Usch, inte alls trevligt område :S
Denna gången var det lyckligtvis inte av psykopaten, men det är fortfarande jobbigt att gå ute när det bara gapas och skriks lite här och var i området :S

Nu ska jag och Hanna dricka lite vin :) Åh, hon köpte förresten en stor mysig godispåse till mig :D
Jag vet inte vad vi ska göra mer just nu innan Sugar Rush börjar.. Missade det i onsdags :S
Så nu har jag dödtid fram till 00.55 :/
Inte är ryggen så mycket bättre heller :( Den blir värre igen tycker jag.. Aja, får tänka positivt så går det nog bättre :)





Ser väl kanske inte alltför aptitligt ut tyvärr :( Det blev så kasst med blixten och jag orkade verkligen inte engagera mig.. Men gott var det iaf :D


Här är våra små nykomlingar till familjen:


Detta är Jason, en regnbågsboa :)
Har är lite småtjurig, men det växer han ifrån ;)







Detta är Pysen, majsorm (butter). :)
Han är hur nyfiken som helst och helt underbar :D







Jaja.. Jag ska väl försöka sysselsätta mig med något bättre kanske :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback