Jag är ledsen...

...mina vänner på att jag inte har uppdaterat. Men just nu har det varit så otroligt mycket att göra och så. :/
Idag är jag jättetrtött. Just nu sitter jag i vardagsrummet och låter Hanna få sova till halv 1. Sedan ska vi iväg, och efter det ska vi iväg ännu längre- till Sätra (hallon faktiskt) och hämta en orm :) (det är bara en pytteliten majsorm så den är absolut inte farlig.)
Åh, synd att jag inte tänkte på att lägga in de två bilderna jag tog på andra ormen när han kom, Röd regnbågsboa. Han är skitsöt men väldigt sur nu eftersom att han håller på att ömsa. Han är sååå himla liten nu, inte mycket större än våra svenska snokar :)

Jaja, nog pratat om ormar.
Bonnie löper igen så det är ju alltid jättekul, inte.
Jag fick hem min nya dator igår förresten :) me like :)

Ojoj, jag har hjärntorka, och är dessutom toktrött :( Men jag vill inte sova längre, måste börja skärpa till mig.
Jag ska tillbaka till Toys på måndag! :D Det känns kanske hur kul som helst :)

Nej som sagt mina vänner, jag är verkligen jätteledsen över att jag inte kan uppdatera mer för jag vet verkligen inte vad jag ska skriva, och fortsätter jag ändå så blir det bara en massa osammanhängande dravel :S

Ha det fint alla goa människor :)

Kommentarer
Postat av: Lina Karin

Vad kul att du ska tillbaka till toys! Då ses vi till jul kanske! /Karin


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback