Hejsan hejsan :)

Usch vad jag är trött idag. Jag vill helst ligga kvar i sängen heeeela dagen, men det går inte. :P
Vaknade vid 11.10 idag eller så, sedan har jag duschat. Ska snart äta lite frukost och göra fruktsallad som jag ska ta med mig till "jobbet".
Jag börjar 16.00 idag och jobbar till 20.00. Rätt skönt, men ändå drygt att komma hem så sent, fast det är okej och jag klagar absolut inte- tvärtom! Jag är överlycklig över att få vara tillbaka :) Även om tröttheten börjar ta över så är det kul :) Självklart så kan jag väl känna att "Nej fy, idag vill jag inte alls jobba", men det är ju bara mänskligt ;P
Sedan det där med att jag inte har gjort något ansträngande på närmare ett år igen, gör väl att kroppen säger ifrån igen, och då är det så skönt att folk förstår. Men jag gör mitt bästa för att komma tillbaka till arbetslivet, och just nu gör jag det med glädje, trött glädje ;P Haha!

Nej, nu är jag jättehungrig så jag ska göra något att äta :)

Ha en bra dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback