Faan!

Jag blir så matt!!
Jag tar dagen från början, så tar vi det värsta sist.
Jag går upp och åker till praktiken kl 8, jag började 9 idag. Dagen gick inte alls så bra som jag hoppades att den skulle. Jag har knappt sovit något inatt, och nu kommer det... Min RYGG!! Fortfarande! Det blev värre och värre under dagen.. Efter "jobbet" så tog jag mig till pappa, när jag ändå var i Valbo, och till sist kunde jag inte resa mig från soffan, jag skrek när jag skulle upp. Jag köpte Voltaren gel på apoteket, men jag måste ändå ringa till läkaren imorgon.
Det har bara blivit värre hela tiden och jag är alldeles gråtfärdig. Jag orkar inte med det här längre. Jag måste få en remiss till en kiropraktor eller något, då det bara är de som kan rätta till skolios utan operation. För jag lovar att det är det som gör att jag har det så här. Jag är jävligt glad att jag är ledig imorgon, jag vill verkligen inte stanna hemma för detta. Men jag har liksom inget val om det inte blir bättre till på torsdag.
Nu vet jag inte vad det är för fel, jag vet inte om jag fått ryggskott igen (när det senaste försvann för typ 3 dagar sedan), eller vad det är. Men det här är värre än någonsin. Förra året hade jag ett helvetiskt ryggskott och jag har förträngt hur ont det gjorde då, det jag hade nu förra veckan var väldigt milt. Jag vet inte om vi måste bädda i vardagsrummet och sova på madrass på golvet, det var skönare förra sommaren då det inte är lika mjukt som sängen, däremot var det ett helvete att ta sig upp.. Jag fick väcka Hanna mitt i natten för att jag var tvungen att få hjälp upp för att gå på toa.
Nu ska jag försöka duscha, och sedan typ sova eller något.. Ta ipren och alvedon så kanske jag får sova...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback