:)

Snart så ska vi äntligen börja med maten.
Enda nackdelen är att den kommer att ta kanske 3 timmar att göra, jag tror att den ska puttra i ca 2 timmar.. Men det är värt det :)
Jag kommer ihåg den gången vi gjorde kåldolmar. Tog över fem timmar för att kålen vägrade lossna :P Haha, men det var det värt. Det var så himla gott :D

Haha, jag kom på.. Igår så gick jag till köket till Hanna för att röka.. Sedan så sa jag till Hanna; "Åh, kan du gå till vardagsrummet och hämta min kaka så att inte Bonnie chokladmonster äter upp den"
Hanna traskar in i vardagsrummet och ropar "Vilken kaka?!" :D Då hade Bonnie redan hunnit på den :P
Haha!

Jaja, ska börja med maten nu, rätt sent tyvärr men men :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback